Re: [WINNT] MS HTML Help w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] MS HTML Help w Win 7
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Fri, 31 Jan 2014 10:35:42 +0100
Dnia Fri, 31 Jan 2014 01:32:02 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> Mnie się wydaje, że aplikacja ma pomoc przygotowaną w postaci pliku CHM i w
> tym jest cały problem. Kilka razy też mnie to trafiło, rozwiązanie w postaci
> jakiegoś zewnętrznego viewera plików CHM sprawdziło się od razu.

Problem jest jednak w aplikacji. Bo sam CHM po "dwukliku" sie otwiera, ale
aplikacja probuje otwierac go kontekstowo i nie potrafi. Poza tym przy
zamykaniu programu pada na twarz na kodzie rtakze operujacym na tym helpie
(chyba chce zwalniac zasoby). Problem jest jakby na poziomie API, na XP na
aplikacja dziala ok, na Win7 "nie widzi" w systemie wsparcia dla CHM, mimo
ze sam plik sie otwiera.

No ale trudno, widac tak musi byc.

ps. program specjalistyczny i niedostepny "do zobaczenia"

--
pozdro
R.e.m.e.K