Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 24 Jan 2014 12:28:10 +0100
Dnia Fri, 24 Jan 2014 12:13:52 +0100, GAD Zombie napisał(a):

> Fakt, że wbudowany w TC zip ma słabą kompresję. Kiedyś miałem jakiś plik
> spakowany. Rozpakowałem, coś pozmieniałem trochę i po spakowaniu
> zajmował już sporo więcej. Nie dałem rady już osiągnąć rozmiaru
> zbliżonego do tego, co miałem pierwotnie. Być może winzip, czy winrar
> mają lepsze sposoby kompresji do zipa.

Tyle tylko, że ja w Total Commanderze jako packer ZIP mam podpiętego 7-zip.
:) Ale sprawdzę jeszcze bezpośrednio 7-zipa przy pakowaniu z różnymi
algorytmami ZIP.

[ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the     ]
[ least amount of effort.                        ("House M.D. 1e01 Pilot") ]