Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: ikov <ikov1@t-l-e-n.pl>
Date: Wed, 22 Jan 2014 09:06:49 +0100

Jakbyś zdecydował się na DB, to na początku masz tam chyba 2GB za darmo.
Potem można łatwo, bez płacenia, rozbudować to o chyba niecały 1 GB
więcej. A jakbyś chciał jeszcze więcej to można po prostu zapłacić i
masz ile chcesz.
Jakbyś zakładał konto, to odezwij się na priva, dam Ci link z polecenia
do założenia konta, co pozwala na zwiększenie rozmiaru dysku w DB, bo
tak tu działa darmowa wersja. O ile oczywiście chcesz; mogę tylko
poprosić ;)

Po założeniu DB też miałem 2GB, ale szybko zainstalowałem klienta na kilku komputerach z których korzystam plus smartfony. Nagle okazało się, że zamiast 3GB jest 28GB - jednym ze smartfonów jest HTC, do którego w promocji dają 25GB DB na 2 lata. Miłe zaskoczenie :)