Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 15 Jan 2014 13:09:03 +0100
Dnia Wed, 15 Jan 2014 10:11:41 +0100, Marek napisał(a):

> Może odpowiem inaczej - zdefiniuję to co na pewno nie jest
> anonimowością. Nie wystawię Ci tego co w SkyDrive umieszczę bo z prawej
> strony rysunku będzie czarna kolumna z różnymi informacjami na temat
> pliku, gdzie m.in. będzie umieszczone moje imię i nazwisko. Z pewnością
> tego nie nazywam anonimowością.

To w końcu pytasz o Dropboxa, czy SkyDrive? :D

Jak jest na SkyDrive to nie wiem, jak jest na Dropboksie to się możesz sam
przekonać, klikając link z mojej poprzedniej wiadomości.

[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]