Re: [WINNT] Alarm co np.2 godz. potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Alarm co np.2 godz. potrzebny
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 23:34:08 +0100
Dnia Mon, 13 Jan 2014 23:17:29 +0100, Sophia napisał(a):

> Ja się po prostu czegoś innego spodziewałam.

No cóż, TClock wyczerpuje IMO wymóg "Cokolwiek, co nie
pozwoli mi zapomnieć, że minęły np.2 godziny" :) Parę garnków z mojej
kuchni ocalało dzięki niemu. I stosunkiem objętości do przydatności
przebija wszystko na głowę. Przyjrzyj mu się w wolnej chwili jak mówisz.
Wart jest tego, szkoda że już nie rozwijany i odejdzie wraz z XP.
--
Jacek