Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] [info] Windows 9, 10, 11....

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [info] Windows 9, 10, 11....
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 21:49:40 +0100
U偶ytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lb13j5$tib$1@node2.news.atman.pl...
Ech, moglby tak co kwartal nowa wersje wydawac, to dogonia z numeracja Fedore obecnie 20 :]

http://www.dobreprogramy.pl/Windows-8-moze-podzielic-los-Visty-Windows-9-w-kwietniu-2015,News,51517.html

Swoaja droga 64-bitowa Vista po SP1 to calkiem dobry system, gdyby sie nie pojawi艂 windows 7 to by go dobrze reprezentowala w zastepstwie.

Hmmm... Pracowa艂em na Vi艣cie do stycznia 2013 maj膮c przez ok. 2 lata gotowe W7 (aktualizowane co miesi膮c Ultimate Box 64bit) ale nie mog艂em si臋 zdecydowa膰 na przej艣cie do W7 ze wzgl臋du na jego mu艂owato艣膰 wobec Visty. (dziwne, nie?) W styczniu 2013 musia艂em zmieni膰 platform臋 z Q6600 na i3770 bo brakowa艂o mi pami臋ci - okaza艂o si臋, 偶e nowa platforma nie wspiera grafiki z Visty, musia艂em przej艣膰 na W7.

Ale pojawi艂o si臋 ju偶 W8 - kupi艂em i zainstalowa艂em wersj臋 Pro 64bitdnia 07.02.2013 - po pierwszych zniech臋caj膮cych kontaktach z W8 postanowi艂em pozosta膰 na W7 dr膮偶膮c tajniki W8 na maszynie wirualnej. W okolicach marca uzna艂em, 偶e W8 jestprawdopodobnie jak dot膮d najbardzej udanym systemem z MS (po spersonalizowaniu i zapomnieniu o jebanych kafelkach) Gdy pojawi艂o si臋 W8.1 zainstalowa艂em (po艂owa pa藕dziernika 2013) i r贸wnie szybko przywr贸ci艂em z backupu W8 bo niekt贸re niezb臋dne mi stare programy przesta艂y dzia艂a膰 w tym 艣rodowisku.

W listopadzie 2013 zainstalowa艂em Classic shell (http://www.classicshell.net/) - ma艂o u偶ywam ale czasem si臋 przydaje a czuj臋 si臋 jak z W7, Vist膮 czy nawet z XP.

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>