Re: [WINNT] Win 7 miernik zaangażowania procesora i transmisji danych -

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 7 miernik zaangażowania procesora i transmisji danych - na wzór Linuxa
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 10 Jan 2014 14:57:21 +0100
Dnia Fri, 10 Jan 2014 12:09:01 +0100, Marcin N napisał(a):

> W Linuxie mam taki fajny miernik obok zegarka na pasku. Pokazuje
> zaangażowanie procka i chwilowe transmisje danych przez internet.
>
> Czy jest coś takiego dla Windows 7?
>
> Ten linuxowy to chyba standardowy systemu. Oczywiście w Windows 7 nic
> takiego nie ma, jest tylko bzdurny gadżet, który nie spełnia moich
> oczekiwań.

Systemowy Menedżer Zadań po zminimalizowaniu do tray'a pokazywać będzie
obciążenie procesora. Jak chcesz mieć obciążenie procesora, transmisję
danych, zajętość pamięci - Sysinternals Process Explorer.

[ Nim język puścisz w taniec,                                              ]
[ Załóż na mordę... kaganiec.                            (Jan Sztaudynger) ]