Re: [WINNT] HOSTS blokuje. Ale dlaczego/co?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HOSTS blokuje. Ale dlaczego/co?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 8 Jan 2014 18:21:00 +0100
Dnia Wed, 8 Jan 2014 14:00:34 +0100, 1634Racine napisał(a):

> artiun in news:52ccca6a$0$2376$65785112@news.neostrada.pl
> [.............]
>
> beda wymalowane adresy/ip do ktorych www nie moze sie tworczo odwolac bo
> pokazuje localhost??
>  a to ciekawe... Jak to ma byc widac? bo ja po kodzie www nie widze co
> blokuje mi np. urlfilter.ini opery, tylko z poziomu opery moge dojrzec. Kod
> strony to kod strony. Wyjasnij o co dokladnie chodzi,a co pozwoli migiem
> dojrzec przyczyne blokowania filmwebu

Może w ten sposób - wchodzisz w źródło strony. Sprawdzasz adresy wszystkich
dowiązanych elementów - arkuszy CSS, skryptów, obrazków. Potem możesz
spróbować odpytać DNSa na okoliczność zwracanego dla danych domen adresu IP.
Jak Ci wyjdzie (przykładowo) na zapytanie nslookup www.serwerreklam.com
adres 127.0.0.1, to możesz sprawdzić hosts na okoliczność, czy nie ma zapisu
w pliku zapisu 127.0.0.1 wwww.serwerreklam.com.

[ Saying things doesn't make them true.                                    ]
[                                                           ("House M.D.") ]