[WINNT] Win Server 2003 i ostatnie aktualizacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win Server 2003 i ostatnie aktualizacje
From: "August" <FAKE@FAKE.FAKE>
Date: Tue, 7 Jan 2014 11:55:38 +0100
Dopilnowuję działania WinServer 2003 SBS.

Nieco zaniepokoiły mnie ostatnie historie z aktualizacjami. Moze odpusić sobie kolejne już na dobre, bo co miało być wymyslone dla bezpieczeństwa systemu to już dawno za nami, a ostatnimi poprawkami mogą go rzeczywiscie spowolnić i "wymusić" przejscie na nowsze, a nie chciałbym przez najbliższy czas zmieniać czegoś co mi funkcjonuję na razie poprawnie.

Co sadzicie ?

  • [WINNT] Win Server 2003 i ostatnie aktualizacje, August <=