Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Fri, 3 Jan 2014 04:12:41 +0100
Grzegorz Niemirowski in news:l6bldp$gi4$1@node1.news.atman.pl
[........................]
A co to ma wspólnego z OEPT? Nie ma żadnych zestresowanych użytkowników
ani  telefonów. Maili też nie ma. Są tylko posty Twoje i czasem
1634Racine.

1.
fakt ,wiernym kibicem powertoola jestem. I ciagle 4.4, bo 4.5 na xpsp3 powoduje przy zamykaniu zawieszenie (w tle) powertoola (sslhelper?), ale tez (to z kolei jest i przy 4.4) samoistne wlaczanie powertoola, czyli trzeba go zamykac dwa razy. Ale nic to, jak byki beda za bardzo upierdliwe, przesiadziemy sie do trabanta :)

No dobra, to teraz (3 styczen) przechodze na najnowsza wersje, bo mi sie kolorowanie skopalo,

btw:
uzywasz powertoola na w7 + windows mail (czy cos w tym stylu)?

2.
swoja droga: kto wie ilu tych uzytkownikow powertoola jest...

Powinienem zignorować taką wypowiedź ale dobra, odpowiem.

dziwne, mnie sie zawsze zdawalo,ze z Wozniakiem w jednej firmie pracujecie i jeden jest kierownikiem,a drugi cierpliwym podwladnym :)
ale numer...