Re: [WINNT] zmiana wyświetlanego przy starcie Windows napisu: "zapraszam

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana wyświetlanego przy starcie Windows napisu: "zapraszamy"
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Thu, 26 Dec 2013 14:44:40 +0100
In news:l9grp6$7vr$1@node1.news.atman.pl,
*kmark* <markotar@o2.pl> typed:
Witam,
Przy użyciu programu Resource Hacker zmieniłem napis : "zapraszamy" na
inny. Napis zmienił się, ale "wcięło" pierwsze litery.
Mój napis miał zawierać 15 znaków. Wyświetliło się 13,5.
Skróciłem więc ten napis o trzy litery, ale to nie pomogło.
Dalej początek był niewidoczny.
Jak to wykonać, aby napis wyświetlił się poprawnie ?

Wymienione słowo siedzi w C:\Windows\System32\pl-PL\winlogon.exe.mui (jeden z plików lokalizacji systemu), należałoby ten plik "przejąć na własność" i dokonać jego edycji (Resource Hacker uruchomiony jako administrator, w drzewie tego pliku przejść do String Table>63>1045 i zmienić wpisy dla 1002 i 1005, pozostawiając cudzysłów, następnie kliknąć na kompilację skryptu -przycisk powyżej edytowanej treści, potem file>save). - dalej czytaj: http://forum.dobreprogramy.pl/temat/404882-modyfikacja-ekranu-powitalnego-windows-7/?p=2626951

Tu masz pokazane:
http://www.youtube.com/watch?v=ScurzuTKH_E
http://www.youtube.com/watch?v=P8dorxmOQps

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>