Re: [WINNT] Win 8.1 Pro Preview - co dalej?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8.1 Pro Preview - co dalej?
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Mon, 23 Dec 2013 19:31:43 +0100
In news:52b627b9$0$2168$65785112@news.neostrada.pl,
*Antoni* <An@Tony.pl> typed:
Używam Windows 8.1 Pro Preview i wg licencji
mogę go testować do 15 stycznia 2014.
Nie jestem jeszcze zdecydowany na zakup takiego
systemu.
Czy będzie następna, darmowa wersja do testowania?
Czy Microsoft już informował o tym?

Ja w tej chwili jade na Windows 8.1 Enterprise Evaluation.
Masz 90 dni na wyprobowanie.

Dzięki za informację.
A skąd i kiedy ściągnąłeś? Nie zależy mi na obecnej instalacji,
ale na używaniu Win8 jeszcze przez jakiś czas, więc by mnie to
urządzało.

Antoni

Windows 8.1 Enterprise
http://technet.microsoft.com/en-US/evalcenter/hh699156.aspx

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>