[WINNT] XP home, Skype, kamera i d... zimna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP home, Skype, kamera i d... zimna
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 16 Dec 2013 19:45:52 +0100
Cześć

Prześladuje mnie ta ostatnia instalacja XP. Cyrki z kamerą jak w pierwszych
wersjach Skype, kiedy wszystko się zaczynało:
1. Skype zainstalowany i odpalony.
2. Podłączam kamerę.
3. System (XP home SP3 plus wszystkie poprawki) wykrywa kamerę, sprawdzam,
leci na sterownikach MS. Podgląd działa.
4. patrzę do Skype a tam: Skype nie wykrył kamery.
5. OK, instaluję stery Logitecha w drodze "Aktualizuj sterownik". Znajduje
w necie, instaluje. Sprawdzam w managerze urządzeń, są stery Logitecha.
6. Skype nie widzi kamery. Reinstaluję Skype, dalej nie widzi kamery.
Włączenie podglądu - restartuje komp.
7. Przywracam sterownik MS. Przywrócenie jest niepełne, zamiast napisu
"Aparat cyfrowy" mam napis "Logitech webcam" chociaż stery są MS :) Skype
nie widzi kamery, podgląd działa częściowo, tzn. jest okno, robi zdjęcia
ale pole obrazu kamery jest czarne.

Przetestowane na dwóch kamerach Logitecha i na dwóch wersjach sterów
Logitecha, tym z CD i tym z strony firmowej na wszystkie dostępne sposoby.
Na Innym XP i linuksach wszystko OK. Ma ktoś jakieś pomysły?
--
Jacek