Re: [WINNT] Win8 i wyłączanie monitora

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 i wyłączanie monitora
From: "guciU" <hejme@home.pl>
Date: Sun, 15 Dec 2013 00:42:46 +0100
Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l8i0i1$3mt$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

Niestety. Po jakimś czasie jest jeszcze gorzej. Teraz takie zachowanie
już się nie zdarza, natomiast w zamian jak już monitor się wygasi to raz
na kilka razy nie da się go już wybudzić. Widzę po zachowaniu komputera,
że w tle działa i reaguje na moje ruchy, ale monitor w ogóle się nie
włącza i pozostaje reset lub restart po omacku (raz mi się udało).

Grzebałem w sieci i czytałem, że problem pojawia się też u innych na
Windows 8, więc nie jestem osamotniony. Niestety również nigdzie nie
znalazłem na to rozwiązania :(.

Na razie zrezygnowałem z automatycznego wyłączania monitora. Ustawiłem
screen saver na czarny ekran, a jak na dłużej wychodzę, to wyłączam go sam.

Opisywałem problem (prawie identyczny) na W7 Home i nikt nie mógł mi pomóc. Ekran w ogóle się nie wyłączał, komputer nie przechodził w tryb uśpienia. Idiotyczne jest to, że problem rozwiązał się sam po... wymianie myszki (na USB), kilka dni temu.
Proponuję zatem od przeinstalowania sterownika myszy.

g u c i U