[WINNT] Nieproszone zmienianie daty plików.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nieproszone zmienianie daty plików.
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Fri, 13 Dec 2013 13:29:01 +0100
Mam dużo plików z przypisaną datą (jako właściwością pliku), lecz bez godziny,
czyli godzina jest domyślna 00:00
No i pojawia się problem, bo systemy nt win2k_pro oraz winxp_pro "lubią"
przestawiać czas pliku o godzinę.
Tyle, że win przestawiają godzine pliku jednoczesnie bez pytania  zmieniając
datę pliku na dzień wcześniejszą i godz. 23:00
Zaczyna to być problemem przy np. przeszukiwaniu plików według daty (mam teraz masę plików z niewłaściwą dla nich datą i godziną 23:00 we właściwościach).
Dla nowo zapisywanych plików widzę, że trzeba np. zapisywać je z godziną 12:00
(tak przykładowo).
Ale co zrobić, żeby win w ogóle nie przestawiało godziny (i dalej za tym idąc
także daty) plików?