Re: [WINNT] Lista serwerów news

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lista serwerów news
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 09 Dec 2013 16:32:56 +0100
W dniu 2013-12-08 15:57, Adam Wysocki pisze:
Cześć,

Ponieważ lista Voovoosa jest nieaktualna, zacząłem tworzyć listę serwerów
news, przechowujących hierarchie pl i alt.pl (zarówno tylko do odczytu,
jak do pisania).

Lista jest dostępna tutaj: http://news.chmurka.net/lista.php

Zgłaszajcie (tu lub na priv) proszę serwery, które znacie. Ja nie znam
wszystkich. Potrzebne są informacje:

- hostname (adres serwera)
- strona serwera (jeżeli istnieje) lub kontakt do admina
- czy serwer wymaga logowania (umożliwia założenie konta), jeśli tak, to
   jak to zrobić? (wymaga, nie wymaga, wymaga tylko do pisania)
- czy serwer wprowadza jakieś restrykcje na adresy IP, a jeśli tak, to
   jakie? tylko do pisania, czy także do czytania?
- ewentualne dodatkowe uwagi

Pozdr.

--
Artur
1 week 2 days 23 hours 21 minutes 7 seconds and 266 milliseconds.

  • Re: [WINNT] Lista serwerów news, artiun <=