Re: [WINNT] [ot] detekcja prawdziwego formatu pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] detekcja prawdziwego formatu pliku
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 03 Dec 2013 23:27:23 +0100
W dniu 2013-12-03 21:29, 1634Racine pisze:
artiun in news:529e129f$0$2156$65785112@news.neostrada.pl
[......]
TrlDNET.

http://mark0.net/soft-tridnet-e.html

niby ok, dziala (troche posprawdzalem), ale np.  pliki iso, bin, img, czyli
pliki obrazow - a na tym w tej chwili najbardziej mi zalezy - rozpoznaje
raczej zagadkowo: potrafi wymalowac, ze iso ma na 99.3% null bytes w
naglowku, ewidentny rar jest rar-em na 83% (moglby chociaz miec pewnosc na
95% :), etc.
Tego to nawet ja Ci nie zagwarantuję. Powodów może być wiele (taki RAR jest już od dawna 'nie darmowy', stąd częste zmiany). Ale nakierować może :) Ideały to tylko poezja lub fantastyka :)

--
Artur
0 weeks 4 days 6 hours 10 minutes 40 seconds and 510 milliseconds.