[WINNT] Brawo panowie z MS :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Brawo panowie z MS :)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 3 Dec 2013 17:24:24 +0100
Hej
Ostatnio używam raczej linuksów, w których rzecz jasna jest nieco błędów.
Ale od czasu do czasu przynoszą mi jakiegoś klunkra do naprawy i mam okazję
popodziwiać windowsa. Dziś np. zaobserwowałem taki kwiatek: System na
uruchomieniu zgłasza niemożność wykonania chkdsk bo jakiś ostatnio
zainstalowany program to uniemożliwia i sugeruje przywrócenie do
poprzedniego punktu. No więc potulnie idę tam, a przywracanie melduje że
nie może przywrócić bo na dysiu są błędy i sugeruje wykonanie chkdsk :)
--
Jacek