[WINNT] Windows 8 - jak porządkować menu start?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8 - jak porządkować menu start?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 30 Nov 2013 22:54:03 +0100
Witam,

Używam tego systemu od samego jego powstania ale za diabła nie wiem jak zapanować nad ekranem startowym. Teraz jest to jeden wielki bałagan. Podzieliłem aplikacje na grupy. W jednej z nich miałem 12 aplikacji, które ułożyły mi się w 2 kolumnach. Dodałem kolejną - powstała 3cia kolumna. Fajnie. A teraz niespodzianka - dodaję 14-tą aplikację ... i powstaje kolejna, 4-ta niepotrzebna kolumna z 1 ikonką.

No dobrze - lećmy dalej. Ustalanie kolejności ikonek w grupie to też niezła zagadka. Jeśli mamy te 14 ikonek, to przeciąganie jakiejkolwiek w inne miejsce powoduje dziwaczne tajemne roszady. Nie wiem nigdy, która z którą zamieni się. Chciałbym mieć te częściej używane u góry.

Czy bez grzebania w rejestrze da się ustalić kolejność?

--
Pozdrawiam
Marek

  • [WINNT] Windows 8 - jak porządkować menu start?, Marek <=