Re: [WINNT] wymuszenie pracy komputera z wyższą częstotliwością bez podk

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wymuszenie pracy komputera z wyższą częstotliwością bez podkręcania
From: Piotr Woszczyński <pwoszcz_nie_spamuj_mnie@op.pl>
Date: Fri, 29 Nov 2013 22:25:34 +0100
W dniu 29-11-2013 21:00, Piotr B. [pb2004] pisze:

Czy da się wymusić jakoś programowo-systemowo wyższą częstotliwość
(skoro sprzęt na to pozwala - bez podkręcania)? Bo skoro można wymusić
na systemie by pracował konkretny rdzeń z konkretnym procesem?..

Jeśli jest to aplikacja jednowątkowa, na co wskazuje obciążenie
procesora przez nią generowane, ustaw jej koligację cpu na jeden rdzeń.
Ewentualnie zmień plan zasilania.

Dzięki za wskazówkę. Niestety to nie to..

Plan zasilania mam ustawiony na wysoką wydajność

Ustalenie koligacji na jeden procesor niewiele daje. Odpaliłem nawet trzy kopie tego programu (w różnych kombinacjach z ustaleniem rdzenia) i.. te kopie dzielą się zasobami procesora tak że globalnie procek pracuje z wydajnością 45% przy 0,85GHz. A komputer zaczyna mulić..

Cholera.. Skoro jakieś tam procesy aktualizujące - konfigurujące system potrafią rozruszać procek do prędkości nominalnej, a to wskazuje że sam sprzęt nie jest jakoś fabrycznie zablokowany.. To przecież powinno się dać jakoś..