[WINNT] automatyczny updeate i kontrola tego procesu, oraz zmiana wersji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] automatyczny updeate i kontrola tego procesu, oraz zmiana wersji.
From: horodyski.marek@gmail.com
Date: Mon, 25 Nov 2013 12:20:09 -0800 (PST)
Win 7 - różne wersje. Jest taka sytuacja, że wyskakuje jak królik z kapelusza
powiadomienie, że za 15 minut nastąpi restart w związku z uaktualnieniami. A ja
wyjechałem na tydzień, a komp miał stać i serwować dane. Idzie nad tym jakoś
zapanować ? Poznać kalendarz, ręcznie sterować itp. ?

I jeszcze cosik, mam taki jakiś Win7/32 Starter, i on obsługuje up to 2Gb RAM.
Kupiłem toto z 1MB, wstawiłem w to miejsce 4 Gb RAM, i chciałbym aby aplikacje
(ewentualnie OS) mogły to wykorzystywać. Próby upgreadu systemu z menu kończą
się jakimiś komunikatami o niedostępności takowego w tym kraju :(
Można w jakiś sposób "namówić" OS do wykorzystania więcej jak 2Gb RAM ?

Pozdrawiam,
Marek Horodyski