[WINNT] Avast! SSL certyfikat

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Avast! SSL certyfikat
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 12 Nov 2013 11:19:44 +0100

Przy okazji wątku o IMAP. Mam do Was pytanie. Czy ktoś używa Avast! i konta IMAP. Problem/upierdliwość jest w tym, że co jakiś czas Avast! paszczy się o certyfikat. Konta POP mam przez Hamstera, IMAP puszczony bezpośrednio przez sieć. Kiedyś szukałem rozwiązania, znalazłem info o eksporcie certyfikatu z Avast! i imporcie do czytnika (u mnie Thunderbird). Zrobiłem, jednak nie za każdym razem, ale często Avast! nadal czepia się o certyfikat. W końcu wyłączyłem sprawdzanie kont z SSL w Avast!, rozwiązanie mało eleganckie. Stąd pytanie, może ktoś to jakoś ładnie rozwiązał?

--
Artur
0 weeks 1 day 19 hours 16 minutes 22 seconds and 75 milliseconds.

  • [WINNT] Avast! SSL certyfikat, artiun <=