Re: [WINNT] thunderbird a poczta.wp.pl po imap

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] thunderbird a poczta.wp.pl po imap
From: Luke <luke@luke.net>
Date: Mon, 11 Nov 2013 19:40:47 +0100
Dnia 2013-11-11 18:29, Użytkownik artiun napisał:

> tzn. Gdzie się nie da? Pytania były o to czy Hamstster przenosi. Otórz
> przenosi.

Oj sorry. Nie doczytałem, że jakieś nagłówki ściągnął.

Takie "zrywanie" ale bez ściągania jakichkolwiek nagłówków miałem na
onecie, dopóki nie włączyłem obsługi imap dla swojego konta w
ustawieniach tego konta (przeglądarką). Cudem to znalazłem, bo gdybym
nie znalazł, to bym chyba wszystko inne podejrzewał.

L.