To: | winnt@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [WINNT] Działa tylko konto administratora |
From: | "JoteR" <usenet@interia.eu> |
Date: | Sat, 9 Nov 2013 16:53:50 +0100 |
"artiun" napisał: Upewnij się że użytkownik należy do grupy Użytkownicy/Users.A czy nie jest tak, że każdy użytkownik logujący się interaktywnie, nawet usunięty z grupy Użytkownicy/Users nadal pozostaje tajnym członkiem tejże grupy? usunięty nie może być czymkolwiek... (No chyba, że trafiłeś jakiegoś BUG'a) :) Patrz wątek "Uprawnienia użytkowników a dostęp do katalogu" z 7 czerwca 2011 r., a zwłaszcza objaśnienia Grzegorza. JoteR |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [WINNT] Kłopoty z Javą, jo44 |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [WINNT] thunderbird a poczta.wp.pl po imap, artiun |
Poprzedni w Wątku: | Re: [WINNT] Działa tylko konto administratora, artiun |
Następny w Wątku: | Re: [WINNT] Działa tylko konto administratora, artiun |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |