Re: [WINNT] Jak przenieść maile do nowego Thunderirda?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przenieść maile do nowego Thunderirda?
From: "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Fri, 8 Nov 2013 17:35:08 +0100
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:l5j16i$df1$1@usenet.news.interia.pl...
Następnie Win + R wpisz "firefox -p" w oknie, które się pokaże wybierz "Utwórz nowy profil" i podaj ścieżkę.

Dla ThunderBirda taka sama opcja?

PS. U siebie mam małą partycję 10GB w której mam tylko profile Firefoxa i Thunderbirda - zero proble,ów w przypadku ewentualnej reinstalacji systemu lub instalacji innego systemu na innej partycji lub dysku

Ja mam pierwszy dysk 500 GB na system i instalowane programy, na razie pustawy i drugi 500 GB na ważne dane, ponad polowa (może 2/3) zajęta (duźo zjamują obrazy systemów wirtualnych i kopie ulubionych DVD, aby mieć do nich szybki dostęp). Poczty mam mniej, ale warto utworzyć to na tym drugim dysku, aby pierwszy móc nawet formatować i aby nie było problemu z danymi.