Re: [WINNT] AVAST zniknął w W7 i nie daje się odinstalować

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] AVAST zniknął w W7 i nie daje się odinstalować
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 2 Nov 2013 17:17:22 +0100

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:527516fd$0$2169$65785112@news.neostrada.pl...
Spróbowałem używać AdAware, ale strasznie mi zamulał komputer. Wróciłem więc do Avasta, ale tu zrobili jakąś totalną zmianę programu. Oczywiście na gorsze - czego dowodzi ta awaria.

Ja pisałem, że u mnie Avast sprawia się nienajorzej, no, miałem ósemkę, teraz dla testu założę najnowszy, jak strona zeznaje - 2014, zobaczę, co z tego wyniknie. Komputer ten sam, nienajmocniejszy, z nienajwiększą ilością RAM.

A może po prostu bez antywira? Sam nie wiem, co teraz.

Chociaż MSE, cokolwiek, pojedynczo, lepiej drzwi zabezpieczyć choćby skoblem z kłódką, niż nie zabezpieczać niczym. IMHO... Ja też chciałem Ad Aware, do tego w tandemie z Avastem, co jeszcze parę lat temu spisywało się świetnie, potem już nie tak bardzo, ale jak się przecierpiało przymrożenie kompa w trakcie instalacji, to dało się żyć. Zachciało mi się najnowszego połączyć z Avastem, ledwo to wywaliłem, tak mi komputer przydusiło, jak się wzajemnie zaczęły sprawdzać... choć i tak lepiej, niż nierozważnie łącząc MSE i Avasta, minutę po uruchomieniu system stawał na sztywno, kilka godzin się biłem z prostowaniem.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.