Re: [WINNT] Komputer sam się włącza

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Komputer sam się włącza
From: "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sat, 2 Nov 2013 07:13:16 +0100
Użytkownik "B.G" <oprawdziwyzapytaj@wp.com.eu> napisał w wiadomości op.w5v0xwourqh3cp@prezes.lan">news:op.w5v0xwourqh3cp@prezes.lan...
Managier urządzeń (na prawach admina) i przeglądnij/ustaw odpowiednio właściwości urządzeń które Ci teraz włączają maszynkę.
/interesują Cię zakładki "zarządzanie energią"/

Dzięki, pomogło, poprzednio klawiatura i mysz miały możliwość wznawiania. Przeglądałem jako zwykły użytkownik, nawet nie wiem jak w windows8 przechodzi się na administratora. Do użytkownika mam hasło, natomiast podczas instalacji Windows nie pytał o hasło administratora. Czy na początku jest ono puste? lepiej jest je ustawić, ale jak?