Re: [WINNT] W8.1 - dziwaczne przełączanie między aplikacjami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - dziwaczne przełączanie między aplikacjami
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Thu, 24 Oct 2013 10:58:14 +0000 (UTC)
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> Wykonywałem czysty start systemu z wyłączonymi wszystkimi usługami.

Chodzi o programy startowe nie usługi. W W8[.1] można je wyłączyć na
jednej z zakładek menedżera zadań.

> A co do Explorera... to masz na myśli IE czy Windows Explorera? Jeśli
> tego drugiego, to o jakich dodatkach mówimy? W nim chyba nie instaluje
> się dodatków innych niż w menu kontekstowym lub kojarzenia plików z
> programami?

Eksplorator plików (dawniej Eksplorator Windows). Każdy dodatek może
zakłócić pracę. Spotkałem się z przypadkiem gdzie dodatek menu
kontekstowego powodował niedziałanie menu Win+X.

--
Piotr Borkowski