Re: [WINNT] W8/8.1 - pozycja ikon

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8/8.1 - pozycja ikon
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Tue, 22 Oct 2013 00:09:17 +0200
Użytkownik gawfron napisał:
W dniu 2013-10-21 20:49, Mr. Misio pisze:
Witajcie,

Jaki sofck polecicie do zapisywania polozenia
ikon na pulpicie do Win 8/8.1

??

Cos prostego, malego, sprawdzonego, polecanego, najlepiej darmowego :)

A jeszcze jakby zapamietywalo polozenie dla kazdej rozdzielczosci osobno
to byloby bosko (np. 1366x768 albo 1600 x 900)

A nie zapamiętuje sam z siebie?

No nie bardzo. Mam stacje, do ktorej lacze sie RDP raz z takiej araz z innje rozdzialki, oczywiscie ficzer jest taki, ze ekran sie dopasowuje, zamiast zostac na sztywno jak jest ustawiony na docelowej stacji zdalnej.

No i zawsze przestawia ikony - wszystkie.

Potem wchodze na stacje juz nie zdalnie a tam bajzel jak po pustynnej burzy...

W7 przywracał mi położenie po całkiem niezłych jazdach łącznie z
instalacją sterowników czy zmiana rozdziałki przez zewnętrzny soft.