Re: [WINNT] Jaki kreator PDF?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki kreator PDF?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 16 Oct 2013 08:16:44 +0200
W dniu 2013-10-16 04:58, 1634Racine pisze:
artiun in news:525df4d4$0$2300$65785112@news.neostrada.pl
W dniu 2013-10-16 01:28, 1634Racine pisze:
artiun in news:525d9392$0$2172$65785112@news.neostrada.pl
W dniu 2013-10-15 18:09, 1634Racine pisze:
Ricardo Lopez in
277232cb-19e7-4aa3-9dc5-2dd0e1339170@googlegroups.com">news:277232cb-19e7-4aa3-9dc5-2dd0e1339170@googlegroups.com
Witam,
Jak w temacie, z tym, że raczej chciałbym bezpłatny - co polecacie?
Czego używacie najchętniej?
Działam od niedawna na Win7 64x.
Duzo dobrego słyszałem o PDF Creator...
Pozdrawiam serdecznie,
Rychu
oczywiscie , jak pisza, pdfcreator, ale jest jeszcze jeden instrument
znakomity: http://www.pdfill.com/, darmocha (w olbrzymiej czesci) -
dziala znakomicie, w tym: operacje ciecia,wklejania,
laczenia,dzielenia w/na pdf-ach
Nie wal tych enterów :) Moim zdaniem najlepiej robić to na wirtualnej
drukarce, a one wszystkie są oparte na ghostscrypcie.
jakie entery? mozesz to po polsku wyjasnic?
Nie udawaj, wiesz o co chodzi. Return jest dłuższym słowem, już go nie
piszą  na klawiszu.

Tobie chodzi o uzywanie przeze mnie klawisza enter dla  przejscia do nowego
wiersza??
poza tym pisz jasniej,bo poki co, tylko mozna domyslac sie co powinno byc
przed zdaniem/zdaniami , ktore piszesz: nagle pojawia sie tresc, dla ktorej
nie ma ani werbalnego,ani mentalnego wstepu, nawet nie mozna tego nazwac
skrotem myslowym.
O to mnie uraziłeś. :)
Jesli cos powinno miec trzy zdania, to je napisz. Poki co
- piszesz srodkowe w najlepszym wypadku,a najczesciej to trzecie.
referaty? :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunikacja_werbalna
Nie wiedziałem, że tak zdefiniowana. Po części masz rację. Dla mnie słowo werbalny/a jest związane z mową (nie pismem). Ale człowiek uczy się całe życie :)

--
Artur
0 weeks 1 day 22 hours 34 minutes 13 seconds and 945 milliseconds.