[WINNT] Win8 i wyłączanie monitora

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win8 i wyłączanie monitora
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 15 Oct 2013 10:57:03 +0200
W zasadzie od początku, odkąd mam Win8, widzę, że ma on problem z wyłączaniem monitora po jakiś czasie nieaktywności użytkownika. Czasem działa to poprawnie i wyraźnie widzę, że wyłączył się monitor, a wentylatory na karcie graficznej wyraźnie zwalniają (kręcą się ciszej). Jednak to raczej ten rzadszy scenariusz. Częściej w zamian widzę, że pulpit znika, robi się czarny ekran, ale - uwaga - na środku ekranu zostaje kursor myszy (w kształcie, jaki był ostatnio używany, czyli strzałka, łapka, albo "I-beam" etc.) i na tym staje. Monitor nie zostaje wyłączony, a tym samym karta graficzna działa dalej na standardowych obrotach.
Karta graficzna to Sapphire Radeon 7770.
Czy ktoś widział takie efekty? Nie wiem czy to problem w systemie, karcie graficznej, płycie głównej, sterownikach do karty, czy w czym jeszcze. Niestety mam marne porównanie, bo jednocześnie zmieniłem komputer i system, więc nie wiem jakby było z tym sprzętem na XP lub też z Win8 na innym sprzętem.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/