Re: [WINNT] "wazelina" dla MS za ostatnią poprawkę

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] "wazelina" dla MS za ostatnią poprawkę
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Tue, 15 Oct 2013 08:28:00 +0200
W dniu 2013-10-14 23:33, pueblo pisze:
Tak po pręgierzowemu, ale pierwszy raz od dawna widzę jakiś wymierny
efekt poprawki:
kb2852386 - aktualizacja umożliwiająca usuwanie nieaktualnych
aktualizacji systemu Windows przy użyciu nowej opcji w kreatorze
narzędzia Oczyszczanie dysku w systemie Windows 7 z dodatkiem SP1

Wiem, że pewnie wcześniej można było ręcznie co nieco pousuwać, ale liczy
się fakt, że MS zauważył problem.

Żeby nie było za różowo:
okno tego oczyszczania jest tak małe, że nawet nie mieszczą się w min pełne opisy grup plików do usunięcia. Nie można tego powiększyć ani w żaden sposób odczytać całych nazw.

Co to jest:
"Pliki raportowania błędów systemu Wi..." (więcej nie widać). Zajmuje u mnie 4.6 GB. Chętnie bym usunął, ale się boję.

--
MN