[WINNT] Wykazanie modyfikacji katalogu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Wykazanie modyfikacji katalogu
From: adam9870@gmail.com
Date: Fri, 4 Oct 2013 12:04:09 -0700 (PDT)
W jaki sposób wykazać rozliczalność podczas pracy na katalogach? Np. na
komputerze jest użytkownik: Wojtek, Rafał, Andrzej. Jeżeli Andrzej usunie
katalog na danym dysku, to chcę dojść do tego że zrobił to Andrzej a nie Wojtek
lub Rafał.
Czyli mam Windows 7 Professional i jeżeli ktoś zmodyfikuje jakiś plik na dysku
albo jeżeli ktoś usunie plik, to chcę potem móc wykazać kto. W jaki sposób to
zrobić? Mogę poprzez ACL zabronić usuwania ale jak wykażę kto zmodyfikował plik?