[WINNT] Kłopot z drukowaniem.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kłopot z drukowaniem.
From: poli <300ton@gazeta.pl>
Date: Thu, 03 Oct 2013 22:09:46 +0200
Witam.
System to Seven Professional SP1.
Problem jest z drukowaniem z konta usera standardowego. Drukarkę zainstalowałem na koncie z uprawnieniami admina.Podczas próby wydruku na koncie usera otrzymuję komunikat: "nie udało się utworzyć pliku kolejki wydruku". Po nadaniu praw admina userowi drukowanie przebiegło bez problemu. Próbowałem nadać prawa do %systemroot%\system32\spool\printers. Udało się, ale wciąż nie mogę drukować.
 Co się pogmatwało? Niczego poza zasadami haseł nie zmieniałem
i ustawiałem. Jak to ugryźć, co poprawić??

Jeszcze jedno, gdy na koncie usera uruchamiam "jakiś" program otrzymuję tylko komunikat o braku uprawnień, nie ma monitu o hasło administratora! Jak to przywrócić (monit oczywiście).
Dzięki.

  • [WINNT] Kłopot z drukowaniem., poli <=