cd wiarygodno�� speedtest�w FINA�

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: cd wiarygodno speedtestw FINA
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 2 Oct 2013 17:07:49 +0200
Witam w tym temacie (29.08 i 14.09) po raz ostatni.
Dzisiaj mój problem zosta³ definitywnie rozwi±zany.
Do mojego ³±cza internetowego podpi±³em inny komputer.
Wykona³em pomiary na:
http://www.speedtest.net  oraz
www.upc.pl

-W obu przypadkach prêdko¶æ pobierania wynios³a ciut ponad 24 Mb/s, a wiêc
tyle ile obiecywa³ mój dostawca (25 Mb/s).
-W komputerze na którym przeprowadza³em te testy równie¿ by³ zainstalowany
Avast, który jak widaæ nie mia³ wp³ywu na obni¿enie downloadu
-Niestety w moim komputerze w dalszym ci±gu warto¶æ ta jest nie wiêksza ni¿
15 Mb/s, ale to ju¿ pozostanie moim problemem. Nie bêdê usilnie szuka³
poprawy. Kiedy¶ w przysz³o¶ci i tak przyjdzie Pan Format i wszystko naprawi
(chyba, ¿e wina le¿y po stronie sprzêtu; np karta sieciowa).
Taka prêdko¶æ mi wystarcza. Równie¿ ¶wiadomo¶æ tego, ¿e nie jestem
"strzy¿ony" przez dostawcê.
Tak sobie my¶lê, ¿e takie porównanie (na innym komputerze) powinienem
wykonaæ na samym pocz±tku, a nie zawracaæ Waszych Szanownych G³ów, za co
serdecznie przepraszam, jednocze¶nie dziêkuj±c za po¶wiêcony czas.
mk