Re: [WINNT] [OT] Usuwanie w Total Commanderze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Usuwanie w Total Commanderze
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 3 Sep 2013 20:48:23 +0200

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości news:kvkfnu$875$1@opal.futuro.pl...
Co prawda wolałem właśnie, żeby zostało usuwanie i pytanie z TC, a to pytanie z systemu, żeby się nie pojawiało, dlatego o to spytałem. Jak inaczej się nie da, to niech będzie w ten sposób. Przynajmniej pytanie jest jedno.

A jak odpalisz TC w trybie administratora? Tak tylko z ciekawośc pytam :)

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.