Re: cd wiarygodno�� speedtest�w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: cd wiarygodno¶æ speedtestów
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Sun, 15 Sep 2013 11:58:21 +0200
Dziêkujê Wszystkim, którzy podzielili siê ze mn± swoimi radami i wiedz±.
Wykonalem  test pobierania zalecanym przez Czarka programem FDM :
Ze strony ftp://ftp.icm.edu.pl/ pobra³em plik wa¿±cy 317 MB. Pobieranie
trwalo niecale 2 minuty, ze ¶redni± prêdko¶ci± 3000 KB/s, czyli prawie 24
Mb/s, czyli tyle ile obiecuje mój dostawca.

Z mojego rozumowania wynika³oby wiêc:
-mój dostawca UPC gwarantuj±c mi ³±cze z prêdko¶ci± do 25 Mb/s i pozwala na
osi±ganie takich prêdko¶ci
-przeprowadzane testy w których ta prêdko¶æ wykazywa³a warto¶ci mniejsze ni¿
15 Mb/s nie s± wiarygodne
-sk³adanie reklamacji do mojego dostawcy by³oby bezzasadne
-na Was zawsze mo¿na liczyæ

I tym optymistycznym akcentem koñczê, serdecznie Wszystkich pozdrawiaj±c
mk