[WINNT] Adobe Flach Player 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Adobe Flach Player 11
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Tue, 10 Sep 2013 17:32:23 +0200
Operze, IE, FF Youtube nie odtwarza filmów.
Vimeo odtwarza.
Odinstalowałem AFP11 i Opera odtwarza (pokazuje się napis, że brak wtyczki,
ale odtwarza). Bez AFP nie działa Google Street View i Vimeo też nie
odtwarza. Tak, więc musi być zainstalowane.

Próbowałem z AFP10 też nie działa.
Nie działanie objawia się tym, że w film odtwarza się 1-2 s. W tym czasie
biegnie szary pasek buforowania. Po tym czasie powraca na początek i znów to
samo.
Po 2-3 razie pojawia się napis (w oknie odtwarzania), że wystąpił błąd. I
link do pomocy, która mi nie pomogła.
Usuwałem ciasteczka (nie wiem czy to miało sens), też bez rezultatu.

System to win7 32bit.
Wiem, że to grupa od XP. Ale polskiej od win7 nie znalazłem.

Mogę prosić o pomoc?

Robert

  • [WINNT] Adobe Flach Player 11, Robert Wańkowski <=