Re: [WINNT] vista z sp2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] vista z sp2
From: lucek@z.pl
Date: Wed, 04 Sep 2013 10:19:08 +0200
On Wed, 04 Sep 2013 06:45:22 +0200, Robert Winkler <noone@nowhere.org>
wrote:

>Samodzielnie możesz dodać SP2 do tej instalki.
>Program EXE zawierający poprawkę posiada parametr
>/integrate:katalog_z_instalką
>który zamiast instalować poprawki powoduje, że wskazana instalka
>zostanie zmodyfikowana i uaktualniona do poziomu uruchomionego SP.
>
>Możesz też użyć programu vlite żeby poprowadził cie przez ten proces.
>
>/Robert

czesc,

czyli tak,

zgrac plyte z vista z sp1 do ISO a nastepnie podmontowac ISO jako
wirutalny naped np. X i uruchomic poprawke z opcja /integrate:katalog
na X: i wtedy to sie zintegruje? A nastepnie tak "poprawione ISO"
nagrac na  plytke?

A moze ma ktos gdzies na polce gotowca vista homebasic PL z sp2 (lub
wyzej)?