Re: [WINNT] Windows 7/8 - Pomieszane sortowanie folderów i plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7/8 - Pomieszane sortowanie folderów i plików
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 20 Aug 2013 09:10:38 +0200

Użytkownik "Leon Mazurek (inny)" <mazurek.leon@gmial.bez-spamu.com> napisał w wiadomości news:kubao2$p4f$1@mx1.internetia.pl...
Czy da się w Win 7/8 uzyskać takie sortowanie plików i folderów, aby były one wyświetlane w porządku alfabetycznym bez podziału na foldery osobno i pliki osobno - wszystko wymieszane ze sobą, tak jak to jest w MAC-u?

Ja coś takiego uzyskiwałem z wiersza poleceń. Rzecz też w systemie plików NTFS - ze względu na swoje właściwości, automatycznie sortuje pliki po nazwie (i nie wyłączysz tego), nie oddzielając plików i katalogów - są przeplecione. Nie dochodziłem, czy i jak da się to osiągnąć w innych programach - one mogą już z siebie oddzielać pliki od katalogów.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.