Re: [WINNT] Tani upgrade Vista -> Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tani upgrade Vista -> Win7
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 04 Aug 2013 14:14:46 +0200
W dniu 2013-08-04 13:57, Piotr Palusiński pisze:

Możesz ustawić to samo w rejestrze.
Klawisz Win + R => regedit =>
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Personalization
nowy DWORD o nazwie NoLockScreen z wartością 1

Nie było klucza Personalization, więc go utworzyłam...itd.
Potem już w ustawieniach pokazało się polecenie "Nie pokazuj ekranu blokowania"
Włączyłam.
Niestety, okazało się, że komputer działa jak działał.
Po uruchomieniu pokazuje sie zawsze mój "avatar" i Witamy, potem pokazuje się ekran startowy z kafelkami -programami i klikam w 1 obrazek (moją tapetę), żeby wejść na pulpit. W związku z tym klucz Personalization wraz z zawartością usunęłam skoro i tak nieprzydatny. Widocznie już tak musi być, bo mam 8-mkę na 7-mce (uaktualnienie do Windows 8 Proffesional).

--
animka