Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Thu, 11 Jul 2013 11:53:25 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:krlt8a$1vv$1@news.icpnet.pl...
Ja się nabrać nie dałem ale już sobie wyobrażam tysiące mniej ostrożnych użytkowników.

To nie jest nic nowego, zjawisko często spotykane od lat. Widok strony, na której jest pięć przycisków Download a tylko jeden z nich jest dobry a reszta prowadzi do jakiegoś badziewia, jest bardzo częsty. Lub też strony, na których nawet tego jednego dobrego przycisku nie ma, tylko jakieś downloadery i toole do nie wiadomo czego.

Ano takowoż. Wydawało mi się, poważny serwis, jak idg.pl (PC World Komputer), chciałem wczoraj ściągnąć jakiś program, a tu kicha, srało mi downloaderami, jakby serwis IDG nie miał w świadomości, że ludzie to nie durnie i sami potrafią pobrać plik. Węszę tu przemożną fejzbukowatą chęć śledzenia wszystkich nawet przy sraniu i podcieraniu tyłka. A ja nie chcę temu serwisowi nic przekazywać. Plik pobrałem z innego miejsca.

Dlaczego ta strona jeszcze działa?

Bo może. Kto niby miałby ją zamknąć?

Nasze prawo. Tylko komuś powinno się chcieć je ustanowić, a nie to, że z każdą pierdołą, z każdym gównem, UOKiK osobno musi stawiać orzeczenie, ze klauzula jest niedozwolona. Czasem ma się wrażenie, że ktoś z władz ma działkę od tak wyszarpanych pieniędzy.