Re: [WINNT] Viśta się nie aktualizuje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Viśta się nie aktualizuje
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Tue, 2 Jul 2013 19:39:21 +0000 (UTC)
Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:

> Ale ty nie czytasz tego, co ja piszę. Problem jest z dyskiem. Chkdsk
> odpalany znajduje błędy, usuwa jest, a odpalany ponownie znajduje te
> same błędy w tych samych plikach.
> Więc wnikanie że mój log wygląda inaczej niż tego bloggera jest chwilowo
> mniej ważne, bo jakoś tak się zdupcyła struktura logiczna dysku, że
> chkdsk nie umie jej naprawić

Ty na poważnie czy trolujesz? Pod linkiem jest opisana wyraźnie twoja
sytuacja.

Tłumaczenie Googla:

"Jeśli uruchomić skanowanie dysku na dysku C: (Start / Uruchom / "chkdsk
c: / f"), to daje błąd na tej samej [...] pliku.
Niestety, mimo to twierdzi, że naprawił błąd, że nie.  Jeśli natychmiast
uruchomić polecenie chkdsk znowu, to daje ten sam błąd, i powiedzieć, że
ustalona ponownie."

i po angielsku:

"If you run a disk scan on drive C: (start / run / “chkdsk c: /f”), it
will give you an error on the same [...] filename.
Unfortunately, even though is says it fixed the error, it did not. If
you immediately run the chkdsk command again, it will give the same
error, and tell you it fixed it again."

--
Piotr Borkowski