Re: [WINNT] Zabezpieczenie systemu Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zabezpieczenie systemu Windows 7
From: "Malec" <A@Malec.pl>
Date: Tue, 2 Jul 2013 15:04:59 +0200
Przy próbie użycia jednego z plików pod systemem
Windows 7 Prof. 64-bit pojawił się komunikat:
Zabezpieczenie systemu Windows
Tych plików nie można otworzyć
Ustawienia zabezpieczeń internetowych uniemożliwiły
otwarcie jednego lub kilku plików.

Sprawdź czy na karcie Ogólne właściwości tego pliku jest przycisk
Odblokuj.

Nie ma takiego przycisku

Pokaż, proszę, screenshot z tym komunikatem.

Screenshot jest tutaj:
http://voila.pl/index.php?f=1750941

Po kliknięciu na "Dlaczego nie mogę otworzyć ... "
pojawia się obszerny tekst zaczynający się od:
Dlaczego nie mogę otworzyć ani skopiować plików z sieci Web?
Prawdopodobnie dzieje się tak, ponieważ witryna, z której pochodzi plik,
została zidentyfikowana przez system Windows jako potencjalnie
niebezpieczna.
Do określenia, czy dana witryna jest zaufana, system Windows używa stref
zabezpieczeń.
itd. itd.

Nie sądzę żeby przyczyna tkwiła w strefie zabezpieczeń.
Przy tych samych ustawieniach inne programy instalowały
się bez problemu.

Pozdrowienia
Malec