Re: [WINNT] usunąc program z listy szybkiego uruchanmiania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] usunąc program z listy szybkiego uruchanmiania
From: Filip454 <filip454@filip454.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 14:11:22 +0200
Dnia Mon, 01 Jul 2013 14:03:23 +0200, robot napisał(a):

> Zapomniałem napisać, że to windows 7 home premium,
> sorry

Kliknij w menu start > usuń znów ten skrót > jak masz wszystkie programy
napis, kliknij na niego prawym przyciskiem > otworz wszystkich uzytkownikow
> przejdz do folderu programy bez klodki > usun pliczek desktop.ini
(upewnij się wcześniej, że masz w opcjach folderów pokazywanie ukrytych
plików zaznaczone) > odśwież zawartość folderu. Jak nie pomoże, będziemy
myśleć.

--
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych