Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sat, 29 Jun 2013 20:49:57 +0200
W dniu 29.06.2013 19:39, Piotr B. [pb2004] pisze:
Marek <precz@spamowi.com> wrote:
Witam,
Czytałem gdzieś,że w/w wersja powstaje jako skutek skarg użytkowników
8-ki, którzy m.in. krytykowali (ja się do nich zaliczam) - ekran
blokowania jako niepotrzebnie przeszkadzający na PCtach albo nie w pełni
funkcjonalne menu start.
Yhm? Gdzie wyczytałeś o tym ekranie blokowania? Neoluddyści głośno
narzekali na brak menu start

A wróci? Bo słyszałem, że ma wrócić tylko przycisk wywołujący i tak interfejs kafelkowy.

--
Przemysław Adam Śmiejek