Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Fri, 21 Jun 2013 09:18:58 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Zocha
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Import książki adresowej dał bardzo dobre wyniki.
> Natomiast w wyniku importu folderu Outlook Express z plikami .dbx
> powstał folder a mailami, tyle że mają one nazwy złożone z liter i cyfr.
> O tym od kogo jest dany e-mail, jaki jest temat i kiedy został przysłany
> można się dowiedzieć dopiero po jego otwarciu.
> Nie wiem czy ja coś źle zrobiłam, czy taka jest uroda tego rozwiązania.

Spróbuj programu o nazwie "Outlook Express Message Extractor".
Ładnie wyciąga na dysk maile (.eml) z plików .dbx.
Jest możliwość nazywania wiadomości według
wybranego parametru (data, nadawca, temat, itd.)
Można ustawić polskie menu, program darmowy.

http://www.gaijin.at/en/dloemxtr.php
http://www.gaijin.at/download/oemsgxtr.rar

Może to rozwiąze problem z nazwami maili generowanymi "od czapy"
(pewnie rządzi tym jakiś algorytm, ale widać, że nieczytelny)

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/