Re: [WINNT] Kiedy Microsoft odmawia aktywacji Windows?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kiedy Microsoft odmawia aktywacji Windows?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 15 Jun 2013 10:48:28 +0200
Adam <Adam@Adamus.pl> napisał(a):
Pytanie:
w jakich sytuacjach po reinstalacji systemu, z legalnym
kluczem instalacyjnym z nalepki, Microsoft aktywuje
Windows, a w jakich aktywacji odmawia?
Chodzi mi o sytuację po okresie gwarancji na cały komputer.
Innymi słowy, co można w komputerze zmienić żeby Microsoft
nie odmówił aktywacji czyli co jest przez Microsoft sprawdzane
po wysłaniu ciągu znaków pojawiających się podczas instalacji,
które podaje się w celu aktywacji, przez telefon, na przykład.
Przypuszczam, że ten ciąg znaków umożliwia Microsoftowi
porównanie co w komputerze się zmieniło, czyli, czy jest to
ten sam komputer w myśl licencji OEM.
Używam Windows XP, przymierzam się do Windows 7 z nowym
komputerem, zatem jeśli w powyższej sprawie jest różnie dla
różnych systemów, to proszę o podanie jakie to są różnice.
Najbardziej interesuje mnie co się będzie działo w omawianej
sytuacji gdy skończy się 1-roczna gwarancja na komputer z Win7
OEM.
Pozdrowienia
Adam

Po pierwsze, co ma aktywacja do gwarancji?
Po drugie, chyba jeszcze nikomu Microsoft nie odmówił przy aktywacji przeprowadzanej przez konsultanta.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/