Re: [WINNT] Lenovo Essential G580 1000M

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo Essential G580 1000M
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Fri, 14 Jun 2013 11:18:21 +0200
Instalowałem dokładnie na tym system XP i trzeba było posiłkować się ruskimi stronami (jak to już podałem) gdzie to zmodzili sterowniki do komponentów oprócz do GT610M.

GT610M to GeForce 610M?
Sterownikow na stronie nVidii nie bylo / nie dzialaly?

Raz mialem calkiem topowego Fujitsu Siemensa,
na stronie ktorego byly jedynie sterowniki do Visty.

Prawie wszystko (chipset+ahci, lan, wifi, vga, webcam, irda)
znalazlem recznie na stronach producentow,
ale caly czas swiecil sie jeden zolty wykrzyknik.
Nie pamietam czy szukalem na stronie
http://drp.su/drivers/notebooks/?l=en
po ven/dev/sys/subsys czy sciagnalem i zapodalem
ich offline'owa paczke (ponad 4GB).

OIDP byl to czytnik kart SD.
Ostatecznie wszystko dzialalo (rowniez Fn-y + OSD),
ale ile czasu na to poswiecilem... eh...