Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 12 Jun 2013 15:11:03 +0200
Dnia Wed, 12 Jun 2013 07:35:15 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Ojejku.... Czyli teraz pani musi poszukać i dowiedzieć się, jakiego mają
> w firmie mejla, polecieć do sekretariatu, wydrukować instrukcję....

Twoim użytkownikom to chyba nawet układ plam na Słońcu przeszkadza. Choć
jakoś mam takie wrażenie, że największy opór przed stosowaniem różnych
proponowanych rozwiązań, to nie przejawiają akurat użytkownicy…

(ciach…)

[ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia.                              ]
[                                                            (Franz Kafka) ]